.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمل بی تنش ترین شهر مازندران است

فرماندار آمل گفت : این شهرستان با رصد خوب مسئولین امنیتی بی تنش ترین شهر در استان مازندران از نظر امنیتی است.

به گزارش ایسنا ، علی اکبریان در جلسه شورای اداری آمل اظهارداشت : همه مسئولین هدفشان ارائه بهترین خدمت به مردم است و در این راه مدیران دستگاه های اجرایی در حال سبقت گرفتن از یکدیگر هستند.

وی گفت: شهرستان آمل با تلاش مسئولین و مدیران تبدیل به یک کارگاه بزرگ صنعتی و تولیدی شده است که جایگاه صنعتی و تولیدی این شهر را در سطح استان و کشور بالا برده است.

فرماندار آمل همچنین طرح های آسفالت و بهسازی و ساختن روگذر و زیرگذر و چهار باند کردن جاده های اصلی را یکی از نقاط روشن پیشرفت این شهرستان در عرصه راه سازی دانست.

وی افزود: بزرگترین منابع یک کشور نیروی انسانی آن است که انجام پروژه های عظیم جز مدیریت بهتر این نیرو و توجه به اهمیت نقش کلیدی آنان امکان پذیر نیست.

اکبریان همچنین در مورد ضریب امنیتی شهرستان آمل اظهار داشت: این شهرستان با رصد خوب مسئولین امنیتی بی تنش ترین شهر در استان مازندران از نظر امنیتی است.

به گزارش ایسنا، فرماندار آمل همچنین عملکرد خوب مسئولین را به خاطر هماهنگی آنان با هم دانست و گفت: در این راستا جلساتی سیاسی- فرهنگی ، آموزشی و امنیتی برگزار شد که کل جلسات در طول سال 88 بدین شرح است: دربخش آموزشی و فرهنگی 63جلسه و 112 مصوبه، در بخش عمرانی ساخت و ساز و پیگیری ها در این خصوص 42 جلسه و 488 مصوبه، شورای اداری و کمیته برنامه ریزی شهرستان 24 جلسه که مصوبات زیادی در این جلسات داشتیم.

وی همچنین افزود: برای ایام مختلف مثل هفته بسیج ، دفاع مقدس ، دهه فجر ، مجموعا 38 جلسه برگزار شد که 322 مصوبه به تصویب رسید و همچنین در امور بهداشتی 15 جلسه برگزار که شامل 117 مصوبه بود و در بخش آرد و نان هفت جلسه با 162 مصوبه داشتیم.

اکبریان در ادامه از رسانه ها به خاطر عملکرد سازنده تشکر کرد و افزود: در این راستا هم 11 نشست مطبوعاتی برای رفع مشکلات موجود داشتیم.

وی همچنین از دولت به خاطر کمک به ساخت پل 17 شهریور با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان که بودجه آن از محل اعتبارات دولتی تامین شده بود تقدیر و تشکر به عمل آورد.

وی زیبا سازی راههای برون شهری با کمک راه و تراربری و ارائه خدمات بهتر به مشترکین تلفن همراه در این ایام نوروز را از مسائل مهم اجرایی در اولین روزهای فروردین دانست.

فرماندار آمل همچنین درخصوص رتبه اول این فرمانداری در بحث انتخابات در سطح کشور گفت: فرمانداری آمل با رعایت اصول 20 گانه موفق شد رتبه اول را در سطح کشور کسب نماید که جایگاه سوم کشوری مازندران نیز به علت رتبه خوب این شهرستان بوده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام ابراهیمی مسئول ستاد اقامه نماز استان نیز در این نشست اظهار داشت: آمل شهر هزار سنگر با تاریخ شکوهمند علوی و پرورش علمای بزرگ درطول تاریخ به ویژه معاصر از جایگاه بالایی ازنظر علمی و دینی برخوردار است.

وی گفت: مسئولین باید نگاه خدمت را سرفصل کار خود قرار داده و جز به رضایت خدا و خلق نیاندیشند .


ابراهیمی همچنین جنگ فرهنگی و رسانه را بزرگترین خطر تبلیغات علیه کشورهای اسلامی بویژه کشور ما دانست.


وی تصریح کرد: مسئولین با در نظر گرفتن مسائل فرهنگی و عقیدتی باید الگوی مسئولین ذیربط خود باشند و این جز با پایبندی به اصول اخلاقی و تعهد و وجدان کاری ممکن نیست.


رحمانی امام جمعه آمل نیز اظهار کرد: رسیدن به پیشرفت جز با خدمت به خلق و جلب رضایت آنها ممکن نیست و این ویژگی ریشه در دین و اعتقاد ما دارد که منفعت معنوی و رضایت مردم بیش از منفعت مادی در نگاه ما ارزشمند است.


وی در پایان تاکید کرد: مردم باید خیلی راحت با مسئول خود ارتباط برقرار کرده تا بتوانند مشکلات خود را مطرح کنند و به نتیجه برسند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.